Introductie
IT-Planet is dé HR specialist voor flexibele en tijdelijke staffing in IT. Wij verzorgen IT-projecten bij diverse top 100-klanten over heel Vlaanderen en Brussel in volgende IT-domeinen: Application Development, Infrastructure Services & Software Testing. Met 15 jaar ervaring achter de kiezen kunnen wij perfect tegemoet komen aan jouw individuele noden. Bij ons kan en mag je groeien en leren, kortom floreren in jouw job. Sounds good? Op vandaag hebben wij reeds 180 fijne collega’s op project. Om ons team verder te versterken zijn we momenteel op zoek naar een Teamlead Software Service Desk (m/v/x) om aan de slag te gaan bij onze klant in Meulebeke.
- Deze positie kan worden ingevuld met zowel vast contract (bediendestatuut) als freelance contract
- Duurtijd: Lange termijn
- Regio: Meulebeke
- Fulltime
Functie
Onze servicedesk staat hoofdzakelijk in voor operationele, maar ook technische ondersteuning op onze payrollsoftwarepakketen. Klantgerichtheid, respecteren van de SLA’s, duidelijke antwoorden naar de klanten, bepalen van de prio’s van de ticketten en ownerschip zijn essentieel binnen dit team. Ben jij een teamlead die deze kernwoorden wil stimuleren en aanmoedigen?
Naast de verantwoordelijkheid voor de opvolging van de dagdagelijkse werking, kijken we naar jou voor je people skills. Kan je een team coachen, begeleiden, instaan voor hun groei?
Een servicedesk is geen standalone afdeling. een goede samenwerking met andere afdelingen is heel belangrijk. We kijken naar jou als teamlead om procedures verder uit te werken en te verfijnen, een solide samenwerking tussen diverse afdelingen te onderhouden en verder uit te bouwen.
In geval van escalaties, rekenen we op jouw sterke communicatieskills om met diverse stakeholders in overleg te gaan en precaire situaties op te volgen.
Denk je mee hoe onze support naar (interne en externe) klanten nog verder kan verbeteren en waar er kwalilteitsoptimalisaties mogelijk zijn? Onder andere op basis van data uit onze tickettingtool maak je een analyse van de aandachtspunten en bepaal je de corrigerende maatregelen.
Functie-eisen
- Je hebt enkele jaren ervaring in een coördinerende rol in klantenondersteuning;
- Je weet de juiste prioriteiten te leggen, neemt initiatieven om je team efficiënt te laten werken en geeft duidelijke richtlijnen;
- Jij kan je team coachen binnen de gestelde deadlines en zorgen voor een correcte verdeling van de werklast;
- Je bent een people manager: je kan een team leiden, coachen en positief beïnvloeden;
- Je bent luistervaardig, service-, klant- en resultaatgericht;
- Je hebt een basiskennis van IT processen en – systemen;
Aanbod
Wat er bijkomt
Je wordt verloond naar takenpakket, kennis en competenties. Met zorg werken wij een motiverend salarispakket uit inclusief een interessant extralegaal pakket met een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, een jaarlijks budget voor de aankoop van persoonlijk IT-materiaal, … Tevens bieden we je graag een bedrijfswagen met tankkaart aan (of nog beter: een elektrische wagen met laadkaart én laadpaal bij je thuis geïnstalleerd).
Wat echt telt
Jij en jouw persoonlijke wensen en noden staan voor ons centraal. Aan de hand van persoonlijke opvolging en contacten streven we samen naar jouw gewenste carrière. We bieden je de doorgroeimogelijkheden en uitdagingen die je ambieert, en begeleiden je aan de hand van een professioneel opleidings- en evolutiebeleid. Work-life balance vinden we belangrijk, in dit kader bieden wij ook graag flexibiliteit. Daarnaast organiseren we jaarlijks tal van superfijne evenementen waar we jou steeds voor uitnodigen! Zo zijn we ook elk jaar als sponsor aanwezig op enkele festivals.
Al het bovenstaande, en veel meer, zorgt ervoor dat wij jaar na jaar de award voor Great Place to Work binnenhalen!
Freelance? Aarzel zeker niet om ons te contacteren voor een voorstel op maat. En ja, ook als freelancer kan je genieten van opleidingen en evenementen via IT-Planet!
Inlichtingen
Interesse? Stuur je cv en eventueel je motivatiebrief naar vacature@it-planet.be t.a.v. Nikola of bel ons op 09 241 58 79.